arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

عکس‌| بازیکنان رئال تحت شکنجه شیطان!

ورزش سه نوشت: آنتونیو پینتوس، مربی بدنساز رئال مادرید، این روزها به معنای واقعی کلمه بازیکنان را در تمرین شکنجه می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ماسک‌های هیپوکسی دوباره در تمرینات پیش فصل رئال مادرید ظاهر شدند. از زمانی که آنتونیو پینتوس به عنوان مربی بدنساز در سال 2021 به رئال بازگشت، استفاده از این ماسک به اتفاقی عادی تبدیل شده است. بازیکنان رئال با این ابزار که تمرین در ارتفاع را شبیه سازی می‌کند، برای ارزیابی آمادگی هوازی و بی‌هوازی مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

1907172

پینتوس در کانال یوتیوب رئال توضیح داد که پیش فصل تیم چگونه پیش می‌رود. این ایتالیایی توضیح داد: «این یک آزمایش برای ارزیابی وضعیت بدنی بازیکنان و قدرت آنهاست. مانند دیدن تفاوت قدرت بین یک ماشین و ماشین دیگر است.»

1907171

پینتوس ادامه داد: «من 20 سال پیش انجام این تست را با موناکو در سال 1993 آغاز کردم. ما آستانه بی هوازی و آستانه هوازی را می‌بینیم و این به من امکان می‌دهد وضعیت بدنی نفر به نفر بازیکنان را بسنجم و تمرینات استقامتی بهتری را برنامه ریزی کنم. برای من این مهم است زیرا واقعاً دوست دارم شرایط بدنی هر کدام از بازیکنان را بدانم. البته واضح است که بازیکنان این تست را دوست ندارند زیرا بسیار سخت است.»

1907174

به من می‌گویند شیطان: «ماسک، اکسیژن را تجزیه و تحلیل می‌کند و بازیکنان به خوبی با این روش آشنا هستند. اینجا بازیکنی داریم که به من لقب شیطان داده اما نمی‌گویم کیست. بازیکنان تحت این شکنجه قرار می‌گیرند و من از آنها قدردانی می‌کنم زیرا ما گروه فوق العاده‌ای داریم و آنها بسیار سخت کوش هستند. آنها می‌دانند که رمز موفقیت سخت‌کوشی و اتحاد است.»

1907173

258 258

برچسب ها: رئال مادرید
نظرات بینندگان